вторник, 2 октомври 2012 г.

Новия Jaguar F-Type


F-Type е базиран върху изцяло алуминиевото монокок тяло на далеч по-големият и скъп XK, но от Jaguar ни уверяват, че са достигнал с до 30% по-високи нива на здравина и усукване на купето. Сухото тегло на новия роудстър е не по-малко от 1597 кг в най-базовия му вариант, което го прави с едва 63 кг по-лек от XK с 5-литров V8 и с близо 252 кг по-тежък от Porsche Boxster. Межудосието също е по-голямо, тъй като зад предната ос трябва да се побере надлъжно разположен V8. Двигателите ще бъдат три. Два V6 с 340 и 380 к.с. и един суперчарджнат V8 с 495 к.с. и 625 Нм въртящ момент. Трилитровите версии ускоряват до 100 км/ч за 5.1 секунди и 4.8 секунди за по-мощната V6S. Петлитровият F-Type V8S ще свали спринта до 4.2 секунди, но още по-впечатляващо е междинното ускорение от 80 до 120 км/ч за 2.5 секунди. Всички разновидности разполагат със система за контролирано потегляне "dynamic launch mode", която се активира всеки път, когато задържите педалите на спирачката и газта в състояние на покой. В стандартното оборудване всеки F-Type S влиза още механичен диференциал с ограничено приплъзване. Още по-скъпият F-Type V8S прибавя към него електронна система за разпределение на въртящия момент между задните колела през многодисков съединител. Базовата спирачна система се състои от предни дискове с диаметър 345мм (задни 325мм) и апарати в сребрист цвят. Опционалните 15-инчови системи (380мм отпред и 376мм отзад) са оборудвани с червени 8-бутални челюсти.

0 коментара:

Публикуване на коментар